lørdag 27. november 2010

Etasjefat:-)


Etasjefat laget av fat, tallerker og glass fra gjenbruken.
Jeg har limt sammen  alt med lim som egner seg til porselen og glass.
Har god tro på at dette blir fint med julekaker på til jul:-).


Måtte jo selvfølgelig innom gjenbruken på vei hjem i går,
du og du for nogen kupp eg fant:-).
Terin fra stavanger flint,
 fat og terin med gult og fisker fra stavanger flint,
og skål fra figgjo,
det er den jeg har brukt til toppen på etasjefatet.


Nå skal jeg lage klar adventstaken til i morgen,
da skal vi jo tenne det første lyset,
det blir kos:-)

Ha en fin lørdag.
Hilde


2 kommentarer:

  1. TUsen takk for koselig hilsen på bloggen min!! Virkelig et nydleig fat du har laget!
    Her er det full adventspysnting på gang,stuen er full av esker...

    SvarSlett
  2. Likt mitt fat:-)
    Etasjefatet ble jo kanon!!!

    SvarSlett