mandag 29. november 2010

Eggebalett

Heldigen meg(hi,hi),
jeg var på kunsttrekking på jobb i går,
jeg var nr 13 i rekken til å ta ut b-bilde og var superheldige
som fikk mitt førstevalg.
Bilde heter eggebalett og er tatt av Ingeborg Skrudland,
Hun har masse flotte bilder, ta en titt innom

Vi hadde masse fine C-gevinster også,
alle som møter opp til trekking får utdelt et lodd,
så trekker vi helt til slutt.
Heldige som jeg var i går stakk av med en kjempeflott
gevinst.
2 flotte vaser fra phillippi http://www.philippi.com/
Vasene er kjøpt på dfu på sandnes.



Litt adventspynting fikk vi også klemt inn i går,
i tillegg til å tenne det første lyset:-),
litt krangling om hvem som skulle tenne først,
seieren gikk til elstegutt.
"Mellomgutten" slo seg til ro med at han skulle få tenne
lyset i dag, heldigvis har jeg store kubbelys:-), så de brenner
ikke ned med det første.





Ha en fin mandag.
Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar