onsdag 15. desember 2010

Honnycornboller

Ny vri på risboller.
 Jeg har byttet ut noe og tilsett noe.
Syns de ble veldig gode selv, skal bli spennende å hørre hva guttene syns:-)
Liker du mandarin, sjokolade og honnycorn er
dette noe for deg:-).


Dette trenger du:

300gr. delfiafett
100gr. mørk sjokolade
100gr. melkesjokolade
6ss sterk kaffe
4 egg
Skall og saft av 2 mandariner
500gr. melis
 2 liter honnycorn

1. smelt delfiafett, sjokolade og kaffe.
2. tilsett egg, pisk godt sammen.
3. ha i revet skall og saft av 2 manddariner.
4. tilsett melis, rør godt sammen slik at det ikke blir klumper.
5. tilsett honnycorn.
6. ha røren i muffinsformer, sett dem i kjøleskapet.

Håper de faller i smak hos noen:-)

Dette var siste innspurt av
julekaker her i huset:-).
Nå er det ikkje lenge igjen,
bare 9 dager, kjenner eg gleder meg.

Ha en fin onsdag.
Hilde





2 kommentarer:

  1. MMM :) Tennene mine løper i vann :) (Jeg er kokk jeg også )Dette må jeg bare prøve ;) Vet du , at nå har jeg kost meg sånn her på bloggen din , at jeg legger meg til som følger . Gleder meg til å følge deg :) Takk for at du vil følge meg også ;)

    Ha en fin dag i morgen :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Takk for kommentaren på bloggen min.
    Kjempe flotte blogg du har her!
    Legge deg på bloggrullen min eg :-)

    Ha en fin dag!!
    Klem Susanne

    SvarSlett