onsdag 8. februar 2012

I år er det...


Gult som gjelder, sååå perfekt for meg!
Her i huset er det gult sammen med masse hvitt og litt sort som gjelder.
Her får dere et bilderas av gule detaljer hos oss:


Skjenken som jeg har "pimpet" med gul bengalakk og hjortehoder,
vase og skål fra kahler, lysestake som har fått gul spraylakk og
eggabilde som fotograf Ingeborg Skrudland har tatt.



Fine primulaer og gjenbruk bordet som har fått nytt liv med bengalakk.


En gammel skolestol har også fått litt gulmaling;).


Jammen er ikke speielen på gangen også gul;)!


Til slutt serveringsbrettet med moodstraktorer,
passer perfekt i denne traktorheimen, hihi.

Dette var gule innslag hos oss,
hvordan er det hos dere, fins det noe gult?
Eller liker dere gult i det hele?

Ønsker dere en fin
onsdag
Klem


16 kommentarer:

  1. Herlige gule detaljer, Hilde!
    Digger bordet ditt ;)
    Lite gult her hjemme, men i annekset vårt på hytta er det deilige og gule detaljer.
    Lykke til i utfordringen forresten!
    Liker bidraget ditt ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Dristig og skikkelig KULT!!
    LIKER det kjempegodt ♥
    Jeg er glad i gult ja, sammen med sort og hvitt:)
    Så utrolig kul skjenken din var blitt og stolen - wow!
    Digger moods brettet og:)

    Her er det litt gult, men kommer nok mer:)

    SvarSlett
  3. Gult er kult hos deg, Hilde :) Her heime hos oss finst det nesten ikkje gult, har eit bilete på veggen med litt gult i, og så har eg eit bilete som eg laga når eg var liten som har mykje gult i seg. Mamma og pappa fekk det ramma inn, og no har eg henta det heim. På tide å få det opp på veggen ;) om Herr Fryd tillet det då...

    Ha ein fabelaktig god dag, Hilde :)

    Klem ELi

    SvarSlett
  4. Jeg synes gult er såå fint hos andre, men har nok ingen gule detaljer her hos meg...
    Ok da... litt i påskepynten :))
    Me jeg må innrømme at jeg liker de nye gule detaljene Kremmerhuset er ute med, men i interiøret mitt...nja..nei..kanskje en gang :)))
    Er litt kjedelig kanskje jeg da, men liker hvitt, svart, grått og litt bruntoner.

    Digger bordet ditt jeg også !!
    Og må innrømme at skolestolen din i svart og gult var råtøff :)))

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Liker så godt å se bilder fra hjemme hos dere Hilde,det er så friskt og fint!! Gleder meg til påske jeg nå, da skal det pyntes med alle slags knæsje farger :) Og særlig gult! KLEM.

    SvarSlett
  6. Gult er kult :)

    Men me har ikkje så mykje av det hos oss! Kanskje det blir litt gule detaljer i loftstua! Blei litt inspirert av deg no!

    SvarSlett
  7. Her skal det nok komme litt gule detaljer etterhvert. Petrol, sennepsgult, varmgul og turkis sammen med svart og hvitt er mine favoritter.
    Flotte gulr detaljer og møbler du har: )

    -Kristin-

    SvarSlett
  8. Stilig - du er så sprelsk!!
    Skulle ønske jeg var litt mer vågal!!
    Jeg kjører nok litt for safe!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  9. Wow så gult, dette passer til en sprek dame som deg;)

    SvarSlett
  10. Deilige gule bilder:) Mye gult her i fargeriket vettu;)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  11. Utrolig fresht!
    Digger skjenken med de grønne hodene!
    Jeg er også utrolig glad i gult.
    Helst den knæsje typen men også sennepsgult:)

    Herlig inspirasjon!!

    Klemmer

    SvarSlett
  12. Stilig og friskt:-) du er god med farger:-)

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  13. Den pimpa sjenken var jo råstilig! Spenstig med de gule innslagene og lekkert mot det sorte og friske. Selv om det ikke passer hos meg da, men hos deg var gult bare kult :)
    Har en give away hos meg, om du lyster.

    SvarSlett
  14. Flotte gule ting! Likte bordet, skjenken og stolen veldig godt
    Ønsker deg en god torsdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  15. Hei søte!
    Endelig fikk jeg tid til å besøke deg her inne! Uken har bare flydd av sted, uff!

    Fantastisk med gult hos deg - i fabelaktighjemmet er fargen bannlyst. Jeg er ikke så glad i gult i interiøret, men kanskje det endrer seg :)

    Ikveld er jeg og Nala alene, mannen jobber (er det ikke den ene så er det den andre). Vi har funnet fram pledd og ullsokker etter en laang tur i halvmeter snø.
    Klemklem

    SvarSlett
  16. Den skjenken og skolestolen var bare digg.

    KRISTIN

    SvarSlett