lørdag 12. februar 2011

Lørdags sysler....

I dag har jeg, elstegutt og minsten vært i stavanger
å shoppet og spist is.
Mens mann og mellomstegutt har listet ferdig
rommet til snorre:).

Flere bilder fra rommet kommer, må flytte opp sengen først;),
lettere sagt enn gjort, litt trist for mor å flytte han ut av vårt rom;).

Hovedmålet for turen til stavanger  var søstrene grene:),
kunne tatt med meg hele butikken, såååå mye kjekt.
Fikk med oss: kjekt papir, syrinfarget små vaser, små kasser til oppbevaring,
settekasse til rommet til snorre og
Popart bilde av marylin monroe, syns det var kanonkult, det skal henge
på data/sykrøken, bilde fra data/sykroken kommer, er ikke
helt ferdig enda:).

Vi fant frem maling og malekost når vi kom hjem og
fikk malt noen av kassene:)



Guttene skal vist bruke kassene til å oppbevare legomennene,
Settekassen skal få tapet i "rommene", må bare få tørke først:).

Jeg har også laget noen kasser av hobbyplater,

de er 30x30x cm og jeg skal male dem med
drivved maling,
de skal henge i data/sykroken.

Nå skal vi kose oss meg grand prix.
Ønsker alle en fortsatt fin lørdag
Klem
Hilde


10 kommentarer:

  1. Hei hei
    Søstrene Grene har mye kjekt, men har klart å kjøpe litt mye unødvendig der til tider, for det var jo så billig. Kassene dere maler blir kjempefine, kan tenke meg det blir fint med tapet, kjekk settekasse.
    Kos dere i kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Her var det mye kjekt samlet i et innlegg :)
    Likte spesielt godt de kassene du har laget, som skal males i drivved...
    Gleder meg til å se mer fra romme til minsten :)
    Nyt kvelden.
    Knib

    SvarSlett
  3. Så mye fint du fant hos søstrene grene:) Gleder meg til å se rommet til minstegutten din ferdig, ser allerede kjempe spennende ut!!

    SvarSlett
  4. Så mye fint du hadde handla :-)
    Kan eg spør kor du fant settekassen?
    Har vært på leit itte det, men finne ingen plass :-(

    SvarSlett
  5. Hei Hus på rophus: jeg har kjøpt settekassen på søstrene grene, de hadde 3 forskjellige, løp og kjøp:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Så mye kjekt du har fått med deg hjem. Rommet ser ut til å bli veldig fint! Likte veldig godt hyllene du har laget selv, har et lignende prosjekt på gang jeg også, men ting tar tid...

    Ha en flottanes lørdagskveld!

    SvarSlett
  7. Såg kjempefint ut sjå Snorre, blir sikkert godt at han søve der når du bare venne dæg te;-) Møje gjildt i påsen heim ja;-)God natt!

    SvarSlett
  8. Høres ut som dere har hatt en god lørdag! Godt å få shoppet litt :) Så mange fine prosjekter dere holder på med :)Gleder meg til å se de ferdige resultatene!!
    Ønsker deg en super morsdag! klem

    SvarSlett
  9. Hei Hilde :)

    Kjempefin blogg du har!!
    Er umulig å gå inn på søstrene Grene, uten å kjøpe noe...er altfor mange duppedingser som frister.
    Gleder meg til å se hvordan rommet blir.... utfra det du har gjort til nå, blir det garantert råtøft!!
    Følger deg jeg :D

    Klem B.

    SvarSlett
  10. Så spennende da. Har alltid mye kjekt på søstrene Grene ja. Lurte på om jeg skulle kjøpe en settekasse, men lot det være. har allerede tostk som jeg må pusse opp, men som jeg aldri kommer i gang med....

    SvarSlett