mandag 21. februar 2011

Kasser blir til hylle!

Juhu:), kassene er oppe på veggen,
og er nå blitt en hylle.
Syns det ble veldig bra, akkurat sånn jeg hadde
tenkt det skulle se ut;).


Hyllene har jeg laget av hobbyplater fra bygg mix,
og malt dem med drivved beis,
til slutt skrudd på 2 fester i hver kasse.


Jeg har festet bilder i "bunnen" av kassene,
bildene er tatt i svart/hvitt.

Bildene har jeg tatt på en strand i danmark når
de to eldste guttene var mindre.
Det øverste bilde til høgre er av meg i action på kjøkken;)


Litt blomster i fine små vaser frisker opp,
de lilla med roser er fra søstrene grene,
den hvite skåla med perleblomster er fra willeroy og boch.

Ønsker alle som titter innom en
fin start på uken.
Klem
Hilde






17 kommentarer:

  1. Ble jo kjempefint, det!
    Her er det hvilepuls og bena på bordet i kveld..latskapen lenge leve!

    SvarSlett
  2. wow, dette ble skikkelig tøft!
    god ide, liker sånne ideer! :)

    SvarSlett
  3. Ja dette ble knalltøft!! Utrolig moro å lage noe som bare blir akkurat som du hadde tenkt:)

    Ha en herlig kveld!! Klem Vivian

    SvarSlett
  4. Oj oj oj så artig det ble':-)

    SvarSlett
  5. Så fint det blei. Skal si du står på. Dette er slike prosjekter jeg ikke orker tanken på en gang...haha. Og om jeg hadde fått et infall hadde jeg ikke hatt råvarene tilgjengelig...så ingen fare for at jeg skulle fått på plass noe lignende!

    SvarSlett
  6. Den hylla av kasser ble så FLOTT!
    Og så herlig å sette bilder i bunnen på dem. Det var en god ide!

    Takk for at du deler, du flotte kvinne!
    klemmeklem fra meg

    SvarSlett
  7. Utrolig LEKKERT!
    Ser ut som noe som eksklusivt at jeg ikke ville turt se på prisen :) Ekstra flott - og personlig - med bildene i bakkant. Love it!

    Yes, det er Tine Solheim. Tror den heter puffeflettevest. Den sorte er brukt sååå mye. Tror det var litt klønete med fletten på tvers, men runde nummer to gikk det som en lek (i følge mamsen :)

    Ha en super dag!

    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempestilig!
    Så artig å se hva du får til!

    SvarSlett
  9. Det ble en kjempeflott hylle av de kassene:)Gøy å lage noe som ikke "alle" andre har...Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Veldig stilig hylle!

    Nei, jeg malte ikke på nytt med magnetmalingen etter siste sparkling. Jeg var spent på om det ville bli for dårlig festeevne etterpå, men det gikk heldigvis bra.

    SvarSlett
  11. Ble jo kjempekult!
    Så gøy og ha laget den selv, flink du ♥
    Drivved-beisen er lekker!

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Skal si du har stått på... :)
    Så fint og eget det ble.
    Kjekt når ting en har sitt for seg og jobbet med, blir slik en håper.
    Og kjekt med noe ingen andre har maken til!
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  13. Kjempe tøft Hilde!! Og genialt funnet på med bildene:)) Du er bare kjempe flink, ja flink til det meste ser det ut til!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  14. HEI:)

    Dette var berre utruleg lekkert!Å så kreativ du er:)
    Finst det drivvedbeis altså..Så smart og kjekt:)

    Tusen takk for fine ord frå deg♥

    PS!Vesten og pusvarmarane er stadig i bruk(både av meg og største pia;)

    Ønskar deg ein kos kveld og ein strålande torsdag:)

    Klem frå AStrid

    SvarSlett
  15. Hei på dæi!
    Du så lækkert detta blei da! Flink du e som har laga den sjøl:)
    Fint med bilder inni:)
    Fin dag til dæi
    klæm

    SvarSlett