fredag 25. februar 2011

Fredag:)

Da var det helg igjen, føler dagene og helgene
bare fyker avgårde.
Om litt over en måned begynner jeg på jobb igjen,
kjenner jeg gruer meg;(,
er ikke helt klar for å reise fra minstegutt ennå:),
men men, det går nok greit når jeg kommer i gang.

I dag har jeg vært på garnbutikken,
måtte jo ha et nytt strikketøy,
og ja det ble vist en ny vest:).



Denne vesten er fra drops og
skal strikkes i perlegrå alpakka og kid-silk fra drops.
Oppskriftene til Drops ligger gratis på nett.

Noen garnbutikker selger disse heftene
i butikken for hele 10kr. pr. hefte,
det kaller jeg røverkjøp:).
Så jeg kjøpte like godt med meg alle de nye heftene:


Utrolig mye fint til våren og sommeren:).

Denne helgen står det "endel" matlaging på tapeten,
min gode veninne og nabo skal ha 40års fest i morgen
og jeg har fått æren av å lage mat:).
Gleder meg til fest, blir kanonjilt.

Påskeliljer ble med fra butikken i dag,
kjenner våren er på vei selv om det er kaldt og surt
her på jæren:).

Ønsker dere alle en
fantastisk helg
Klem
Hilde


8 kommentarer:

  1. Ha en fin helg du også, med strikking, matlaging og masse hygge! :)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg og dine ei nydelig helg! Permisjonstiden har en tendens til å gå litt for fort :) Nyt den mens du kan!

    Hilsen Mari

    SvarSlett
  3. Ja blir det en vest igjen ;) Ikke så dumt det ,blir ikke nok vester . Kos deg denne helga med 40 års fest, matlaging og strikking :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Vestene blir sikkert veldig fine! Kos deg i helgen med matlaging og fest:)

    SvarSlett
  5. God helg! Spennende strikke eventyr du er igang med! Du er så flink! Lykke til med maten, VET den kommer til å bli perfekt :D

    SvarSlett
  6. Ja, dagene fyker av gårde. Selv begynte jeg å jobbe da vesla var 7 mnd. Alt for tidlig, spør du meg!

    Såg ut som en stilig vest. Kos deg i helga med fest og matlaging.

    SvarSlett
  7. Huff ja, dagene flyyyr!
    Husker følelsen av og ikke ville begynne i jobb igjen sååå tidlig, de er jo fortsatt så små! Men det går seg til;))

    Ønsker deg og dine en herlig helg!

    Klem line

    SvarSlett
  8. drops har mye fint ja, den vesten er veldi søt!
    kom innom, har bloggtreff :)

    SvarSlett