tirsdag 25. januar 2011

Jippi Award.


Jeg er så heldig å få en award fra Anne Karin som
har bloggen Hverdagslivet.
Hun skriver de fineste innlegg, utrolig kjekt å lese,
gleder meg til å bli bedre kjent:).
Og så vil jeg takke for alle kjempefine kommentarer,
de setter jeg utrolig pris på.

Med denne utfordringen skal jeg dele 3 ting
jeg liker og dele denne awarden med 3 andre bloggere.
Utrolig vanskelig å finne kun 3, for det er så mange som både gleder
og innspirerer meg:).

Awarden går til:

Gollass:  Min gode nabo og veninne, hadde det ikke vært for
deg så hadde ikke jeg tatt steget ut i denne "bloggeverden".
Hun er utrolig innspirerende og gir alltid gode råd.

Dronning Maud: Som har følgt meg fra første stund.
Dronning maud er en av de første bloggene jeg tittet hos før jeg
fikk min egen blogg.
Hun innspirerer med sin flotte stil, sine strikkeprosjekt, flotte bilder
og mye mer.

Fargebarn: som jeg også har følgt lenge før jeg fikk min egen blogg.
Hun innspirerer med sine fargerike innlegg og kjempefine ideer!

Så til 3 ting jeg liker:

- Reise på tur/ferie med familien, kose oss med hverandre,
nyte dager uten en hektisk hverdag.

- shopping Elsker jeg:), både interiørting, klær,
dilleting, så å si det meste:).
Vi er en veninnegjeng som reiser på shopping
en gang i året, du kan trykt si kortet gløder denne helgen:-).

- Og jeg Elsker å lage mat, er nok en søtmons,
 så det jeg liker best å lage er kaker og desserter.

Ønsker dere en fantastisk dag
Klem
Hilde


3 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med award !!
    Alltid kjekt å bli satt pris på!!
    Ha en strålandes kveld.
    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Såå utruligt gjildt av dæg å gje awarden videre te mæg, dæ sette æg store pris på! Men du fortjente ann i høgaste grad du ja;-)
    Knib Elin

    SvarSlett
  3. Grattis med award
    og tusen takk for koselig kommentar hos meg..begynner å like blått nå..

    Så lurt med tapet prøver

    SvarSlett