fredag 21. januar 2011

Bøker

Endelig fikk jeg kjøpt den nye strikkeboka til Tine Solheim,
den heter retromasker.

Denne gangen er det ikke bare klær til
damer, men også til barn og litt
interiør(Puter og tepper.).


Jeg har fått tittet litt i boka og det jeg har sett er kjempefint,
mange fine kjoler, skjørt, jakker, luer og annet tilbehør.
gleder meg til å sette meg ned å lese mer i boka:).



Se denne skjønne kjolen med tilhørende veske:).

Så til et lite tips: Jeg var innom notabene i dag,
der hadde de restesalg på bøker,
masse hobbybøker, sybøker og interiørbøker,
til kun 39kr. pr. bok.
Disse kjøpte jeg:


Ønsker alle som titter innom
en fantastisk fredag:-).
Klem
Hilde



10 kommentarer:

  1. Hei og hopp!
    Takk for tips. Har sett koppene på ting, men siden jeg har koppedilla, har jeg allerede for mange kopper i hus. ;) Tallerkener derimot...som passer til alle koppene, ja det er mangelvare.

    SvarSlett
  2. God kveld i stua!

    Her bugner det nok av inspirasjon tenker jeg, så ut til å være mye fint og mye forskjelligt.
    Har faktisk vært på notabene og snopt meg noen bøker jeg også, men hos meg går det i mat og salater (matape.
    Skal sjekke opp strikkeboka, høres spennende ut!
    Ha en finfin kveld!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Å takk for tips, da må jeg ta meg en titte runde :)
    Jøss jeg ser nå det ikke kommer opp noe bilde hos deg - meg som følger? Så rart. På min side står det at jeg følger deg offentlig og da skulle jo bilde komme med. Ønsker deg en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  4. Da tror jeg det var i orden, måtte laste opp bilde på nytt. Godt du gjorde meg oppmerksom på det. Takk :)

    SvarSlett
  5. Heldige du som har fått i hus den flotte boken!

    Og takk for tips om restesalg på Notabene !

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Takk for kommentar inne hos meg :)
    Det er jo så morsomt med nye "bekjentskaper" :)
    Her inne var det koselig å være, og kommer snart igjen :)
    Klem klem fra Ella

    SvarSlett
  7. Hei på deg!

    Takk for gode ord på bloggen, og gode boktips. :) Ha en finfin helg videre!

    SvarSlett
  8. Den skulle jeg gjerne hatt akkurrat nå
    Trenger litt inspirasjon
    Klem M

    SvarSlett
  9. Det så ut som en kjempefin bok! Digger allerede den lyse genseren i raglanstrikk til meg selv, og minstemor kunne veldig gjerne hatt noe av barnetøyet! Skulle nok heller hatt denne boka, ser jeg, enn Maskepi, som jeg kjøpte 'ved en feil' (glemte å avbestille;). Kommer aldri til å strikke noe derfra...:(
    Fin uke til deg! Klem B:)

    SvarSlett
  10. Ser ut til å være masse fristelser i denne boken. Kunne godt tenke meg jakken på fremsiden av boken:) Skulle ønske jeg kunne strikke når jeg ser dette.
    Tusen takk for koselig hilsen hos meg, katten er en Hellig birma. De er visst veldig ganske like på ragdollkatter i oppførsel og utseende. Så søte, og verdens snilleste:))
    Ønsker deg en riktig fin uke!!
    Klem Anita

    SvarSlett