fredag 5. juli 2013

Bildevegg.

 
 
Jeg har lenge tenkt på å lage en bildevegg i loftstuen,
for at det ikke bare skulle bli rot har jeg
 "ramme inn" bildene med en mørkere farge under,
 dermed syns jeg alt kommer mye bedre frem.
 
 
Jeg har maskert med tape og malt en firkant på veggen,
malingen jeg har brukt er pure color og
fargen heter Matrix.
De tre store bildene med ramme er kjøpt på etsy,
det store uten ramme er tatt av fotograf Ingeborg Skrudland.
De små uten ramme er 1 årsbilde av snorregutt.
De små bildene i rammer har jeg klippet ut fra en bok
jeg har kjøpt om forskjellige kunstnere.
 
 
Handen er fra Hay og Hyllen er fra vitra
 og heter corniche.

 

 
Ønsker dere en fin helg.
Klem
 

7 kommentarer:

  1. Dette var kjempefint! Matrix er en veldig fin farge.

    SvarSlett
  2. Så løye! Har gått med samme ideen en stund, men får jo aldri ut den derre fingå... Men tøft.ble det jaggu! Som en stor ramme! Blir nok ikkje heilt likt her uansett, ska ikkje herme ;) Her e kvitvinen og beina på bordet. Ha en herlig fredagskveld ;)

    SvarSlett
  3. Så stilig. Vi driver og pusser opp gangen, og jeg gleder meg så mye til bildeveggen kommer på plass. Men vanskelig, og er redd det blir rotete.
    Din ble superfin og ikke rotete.

    Finfin kveld og helg til deg!

    SvarSlett
  4. Det var en god ide! Veldig fint blei det!
    Har just laget en bildevegg selv, fin måte å samle litt bilder på.
    Likte den lille hylla spesielt godt!

    God kveld til deg!

    SvarSlett
  5. wow...:) dette var kjempe stilig. ;) Smart. Flink du er:)
    Klem
    Ann Elin

    SvarSlett
  6. Digger veggen, smart ide!!
    Flinkis:)

    NYT helgen ♥

    SvarSlett
  7. I’d have to check with you here. Which is not something I usually do! I enjoy reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

    Forums.matterhackers.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett