søndag 13. november 2011

Lysfat..

Inne hos Fabelaktige Maia er det en utfordring,
hun spør hvordan vårt lysfat ser ut.

Her er mitt lysfat slik det ser ut akkuratt nå:




På fatet har jeg:

Trær i sink kjøpt på Illum i københavn,
Grønne juletrær fra søstrene grene,
Te-lysholdere med strikket "magebelte",
Sinkhus kjøpt på nille,
Pyntet fyrstikkeske som jeg har laget på juleverksted hos Mrs Hardy,
Og til slutt lerkegreiner.

Ta en titt inn her for mange flere
innspirerende bidrag.

Fin fin kveld til dere
Klem
Hilde



13 kommentarer:

  1. Hei søta!
    Såå koselig at du deltar i utfordringen min. Veldig fint ditt bidrag. Jeg likte sinkhuset og de små trærne, hihi!


    Fabelaktig kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Såå koselig lysfat du har. Jeg har mange lysfat men nå gav du meg inspirasjon til forandring. Tusen takk:)
    Anki

    SvarSlett
  3. Så fin blanding på fatet ditt Hilde :)
    Har de samme sink trærne...
    Nyt siste rest av denne deilige søndagen!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Fint! Kjekt og praktisk å samle pynt på fat. De grønne trærne er så fine *ønsker meg*. Og du, den nye klokka de er også VELDIG fin!!
    klem

    SvarSlett
  5. Så fint lysfat! De grønne trærne var skjønne!
    Ha en flott uke :-)
    Laila

    SvarSlett
  6. Kjempefint lysfat:)
    Klem GItte

    SvarSlett
  7. Kjempefint lysfat, veldig kreativt:)

    Hilsen fra
    Kjersti

    SvarSlett
  8. Oi, dette var fint! Likte det grønne juletreet og lerkegrenene sammen med sink og grått. Nydelig
    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. fint var det, må inn der og se!!

    SvarSlett
  10. Det är ju så fint med "magebelte" på ljuslyktor och muggar och vaser och allt möjligt, och nu påminner du mig om det igen. Nu måste jag verkligen sätta igång och försöka mig på en liten stickning för första gången sedan jag var sådär tolv år :-) Lagom stort projekt att börja med...

    SvarSlett
  11. Flott lysfat! Liker spesielt lerkegreiner, strikkede telysholdere og så det sinkhuset som jeg også kjøpte denne uken :) Ha en fortsatt fabelaktig fredag og herlig helg!! Klem

    SvarSlett
  12. Så koselig! Ble jo et riktig lite mini vinterlandskap det der. :)

    SvarSlett
  13. Et flott lysfat du har! Og liker så godt telysholderne dine med strikkede magebelter! Kan jeg spørre om oppskriften? :) Eller finner jeg den et sted på nettet?

    SvarSlett