onsdag 2. november 2011

København...

here we come.



Årets foreningstur står for tur og denne gang skal vi til
københavn:).
Vi er fem venninner som har gledet oss i et helt år på denne turen og på
fredags morgen er ventingen over,
da blir det shopping og champange og wallmans show.

Er det noen som har tips om butikker, spisesteder,
resturanter vi bør besøke blir vi superglade:).

Jeg har notert meg endel butikker som jeg må innom:
- Grønlykker
- Stilleben
- Retrovilla
- Hay
-Illum
- Saint Tropez
- Marlene Birger

Minner om min Give away, du kan gå inn her å
melde deg på om du ønsker.

 Fin Fin
lille lørdag
Klem
Hilde


10 kommentarer:

  1. Du hadde rett :)
    Jeg kan ikke så mye, bare christiania ;)
    Så kjekt!! Ses snart :D

    SvarSlett
  2. Så herlig og artig det høres ut :)
    København har jo så mange fine butikker . Jeg har ikke vært der altså ( bare som barn ) , men det er jo så mange som legger ut tips . Gå inn hos : Gulknapp.blogspot.com , hun hadde et innlegg for ikke så lenge siden ;)

    Ønsker deg en fin tur !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Åå, heldige du!! Kos deg på tur! KLEM.

    SvarSlett
  4. Hurra!
    Tur på deg også?!

    Jeg reiser fredag kveld og blir til lørdag kveld. Vi skal nok innom mange av de samme stedene, så bare se etter en høy dame, med kort hår og krykker...si hei da vell!

    Grønn lykke er en fin butikk. Skal også innom Retro Villa. Husflid er fin hvis du liker retrostoffer. Yndlingsbutikken min er Notre Dame. En ting og tang butikk. Julepynt, kopper og kar, esker, bånd, design til en fin pris. Sjekk her: www.notredame.dk/. Jeg skal også innom Butikk NØ. Har bestilt tapet som jeg skal hente: butiknoe.com/shop/frontpage.html

    Les kommentarene som Guro eingulknapp.blogspot.com/
    fikk igår. Mye bra der også...

    Ellers så får du masse bra billig hos TIGER.

    Digger ytterjakkene til Danafæ, så stikker kansje innom de en tur: http://danefae.dk/

    Liebe shop: liebeshop.dk/shop/frontpage.html

    Vi utsatte vår tur fra august for hadde
    planer om å være krykke fri nå, men dengang
    ei. Første utfordring: hvordan komme seg til flyplasssen med koffert og krykker...hehe..

    Kos deg masse sammen med jentene!

    Klæm Siw

    SvarSlett
  5. Å, kos dere masse! Elsker Køben! Kommer ikke på flere steder enn de du har listet opp. Anbefaler å gå i sidegater og litt utenom selve strøget. Der kan man finne de "smukkeste" butikker. Husker jo ikke navnet på noen... Dere har jo mange på listen allerede, så det blir nok bra. God tur!

    SvarSlett
  6. Riktig god tur!! Alltid gøy med venninneturer :) Kos dere!

    SvarSlett
  7. Hei!

    Digger melkeflaskene dine! Jeg å vil ha!!:)

    Veldig fiin blogg du har:)

    SvarSlett
  8. Havde ikke sagt nej-tak til en tur til københavn i disse dage :)) Ønsker dere en rigtig god tur !!!

    SvarSlett
  9. Hei
    Håper du legger noen tips etter turen. Jeg har ikke vært der før men skal dit i slutten av november og trenger noen tips;-) God tur. Mvh Å

    SvarSlett