lørdag 4. juni 2011

Uterom...

Utfordringen hos Nib denne gang er uterom,
siden sola endelig titter frem her jæren slenger jeg meg med:).




Litt nytt, litt gammelt og litt fra gjenbruken:).

- Krakken er fra gjenbruken, den har jeg trukket om og malt med
bangalakk.
- Den superkule solsengen er også et kupp fra gjenbruken,
litt sånn flachback fra barndommen;),
har hatt noen overnattinger i sånne solsenger, hihi.
- Blomsterpottene kan du se mer om her.

Har du lyst å se mange flere innspirerende uterom
ta en titt innom her.

Ønsker alle en super
lørdag
Klem
Hilde





9 kommentarer:

  1. Fi uteplass og fin helg til deg:) Endelig kom det sol her på vestlandet også, men det blåser... Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. liker blandingser!
    den krakken var frekk ;)
    god helg!
    for et vær!!

    SvarSlett
  3. Hei! Så koselig uteplass med mange fine detaljer - spesielt krakken var utrolig kul=)) Nå er jeg tilbake etter 2 uker med sykdom, deilig å føle litt energi igjen. Fin lørdagskveld ønskes deg og lykke til i utfordringen

    SvarSlett
  4. Herlig uteplass! Ser du til havs også?

    SvarSlett
  5. Så fint dere har det, Hilde! God lørdag. Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Helig herig - masse lekkert og se på din terrasse!

    Nyt sommerdagene - håper det er sol ogf varme hos deg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Kjempefine bilder!! Også så stilig solsenga di var! Vi er heldige som har funnet slike, i så god stand! Di var så lys og lett i fargene!! Tenker det blir med mange på lotteriet ditt, kjempeflott premie! Jeg har allerede 2 slike safranmugger, så da blir jeg heller med en annen gang:) KLEM.

    SvarSlett
  8. Skjønt med en blanding av nytt og gammelt!

    SvarSlett
  9. Så herlig uteplass -så åpen og fin med den utsikten!
    Litt mindre luft mellom husene her...
    Digger solsenga ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett