onsdag 18. september 2013

The green room.....

 
For en stund siden fikset vi opp
soverommet til vår mellomste gutt.
Siden alle guttene i dette huset elsker traktorer,
og spesielt John Deere,
ble temaet grønt og traktor:).
 
 
Gulvet er malt meg trestjerners gulvmaling, tre strøk.
 
Palleseng laget av to paller og 6 hjul fra clas olsen,
to av hjulene har stopper.
Veldig praktisk med hjul når en skal vaske og tørke støv.
 
Kassene på gulvet er til lekebiler og traktorer,
de har jeg funnet hjemme på låven hos svigers.
Disse kassene er gamle potetkasser som ble
 brukt for mange år siden,
jeg har skrubbet, vasket dem og skrudd på hjul.
 
 
Lampen er fra gjenbruken,
den har fått en runde med hvit spraylakk og ny lampeskjerm,
skjermen har jeg laget traktorspor på ved å dyppe et dekk
først i maling så "kjøre" på lampeskjermen.
 
John Deere drops er å finne på felleskjøpet for de som
måtte ønske det:):).
 
 
Oksehodene er av keramikk og kjøpt på
Tiger.

 

 
Traktorer og redskap står til utstilling,
disse blir brukt flittig hver dag av mine tre gutter.
 
 
Mangler enda litt bilder og ting på veggene,
må først få rammet dem inn:).
 
Gabriel er superfornøyd og storkoser seg på sitt nye rom:).
 
 
Fin Onsdag til dere.
Klem



6 kommentarer:

  1. Heldige han! Dette hadde jo vært rene paradiset for mine to traktorelskere!

    SvarSlett
  2. RÅÅÅÅÅÅKULT!

    Dette var et skikkelig stilig gutterom :-)

    SvarSlett
  3. Så tøft dere har gjort det! Kan tenke meg at han er fornøyd, ja :)

    SvarSlett
  4. Herlighet - det er berre steintøft!! Heldige Gabriel :) Noko så gjennomført og skikkelig guttete. Likte dei firkanta rammene/kassane, er dei kjøpt hos søstrene Grene?

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So nice to find somebody with some original thoughts on this subject. realy thank you for starting this up. this website is something that is needed on the web, someone with a little originality. useful job for bringing something new to the internet!

    Ethicalhacker.net
    Information
    Click Here
    Visit Web
    Pixelation.org

    SvarSlett