torsdag 7. mars 2013

Almanakk.

fikk jeg i posten for en stund siden.



 
Det fine med disse er at du selv kan velge frammside
og bakside.
Jeg har valgt å bruke bilde av guttene som vi hadde til julekort
som frammside og bilde av meg med eggå på baksiden.
Du kan i tillegg velge skrift og farge på framsiden og
baksiden, inni kan du designe den etter ditt ønske.
 
Jeg har lagt inn navn på familiemedlemmer og venner
på deres bursdager.
 
 
Nå bør jeg klare å holde styr på dagene.
 

 
En kopp kaffe er et must mens man planlegger:).


 Ønsker dere en fin dag
Klem




5 kommentarer:

  1. Ja, denne er genial og uunnværlig! Min ligger alltid fremme/er alltid med på farten

    Lottemora

    SvarSlett
  2. Knallfin almanakken din er! Elsker disse, og bruker min hele tida:))
    Fin dag til deg, Hilde
    klem Tonje

    SvarSlett
  3. Jeg laget og kjøpte min første personlige almanakk til i år, og jeg elsker den!
    De er bare helt super, og det at du bortimot kan skreddersy den er jo helt perfekt.

    Ønsker deg en flott ferdag, og en god helg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Oh my goodness! an amazing article dude. Thank you However I am experiencing issue with ur rss. Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anyone getting identical rss problem? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

    Osport.lt
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett