onsdag 3. august 2011

Hjemme igjen...

etter en liten tur til danmark.



Ute på dekk på danskebåten,
litt vind;), men deilig og varmt.

Vi har kost oss noen dager i blokhus, vi hadde
et supert vær ( 25-26grader:)).
Ååå du å du så deilig det er å vær norsk i danmark:).
Jeg hadde planer om både loppemarket og besøk på en antikk gård,
men siden været var så bra har vi kost oss på:
Stranden
Badet i sjøen
vært i badeland
vært i Fårup sommerland
Spist masse is



Måtte få med solnedgangen i blokhus:).

Vi annbefaler blokhus på det varmeste, her har du strand rett ved byen, kjekke resturanter,
masse butikker, badeland, og fårup sommerland 5min. kjøring fra blokus.

Nå har jeg en avtale med vaskerommet;),
masse klær som skal vaskes for vi reiser til mallorca på
fredag morgen, jippi.

Takk for alle fine kommentarer dere legger igjen:),
og takk til dere alle som titter innom,
jeg blir sååå glad:).

Ønsker dere en fortsatt fin sommer
Klem
Hilde


2 kommentarer:

  1. Danmark er en drømmeferie det ;) Flotte bilder av glade barn ! Velkommen hjem .

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder!
    Er helt fantastisk i Blokhus, der har vi vært mange ganger ♥
    Når det først er sommer i Danmark, er det jo bare helt fantastisk!!

    God tur til Mallorca da, har vært der og vi, stortrivdes;))

    Klem Line

    SvarSlett