søndag 24. april 2011

Borte bra, hjemme best.

Hei og hå,
da var vi hjemme igjen etter en fantastisk uke
i danmark.
Vi har storkost oss, hatt fantastisk vær,
spist masse is, besøkt legoland og badeland,
og ikke minst mor i huset har fått shoppet litt;).

Mine første kahler skatter ble med hjem fra danmark,
lykke lykke,
elsker formen på vasene.
 Fargen på vasene og skåla ble selvfølgelig gul,
kom vel ikke som en bombe siden jeg
elsker gult:).




Nå skal vi selskap,
så bloggerunden skal jeg ta i kveld,
spennende å se hva alle dere har gjordt denne uken:).

Fin fin søndag til dere
Knib
Hilde

 

12 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt påske. :)
    Ha en fortsatt fin påske.

    SvarSlett
  2. Håper du har hatt like knallbra vær der, som her..alt er som det skal være når det er godt å komme hjem. Kule-gule vaser!

    SvarSlett
  3. Høres ut som en bra påske! Vi har også vært ute og reist, men jeg setter stoor pris på noen dager hjemme tilslutt:)
    Knallfine ting du har fått med deg!
    K

    SvarSlett
  4. Høres ut som en super påske!
    Kos dere videre,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Mye fint i Kahler ja - det var stilige vaser. Og det bordet ditt er så kult!
    Høres ut som en deilig uke ja - og alltid godt å komme hjem:)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  6. Nais med Danmark da, gult er jo kult!

    SvarSlett
  7. Velkommen tilbake. Høres ut som en fin måte å tilbringe påsken på det der :) Fine vaser du har kjøpt!

    Nyt siste rest av påsken også!

    SvarSlett
  8. Nydelige vaser og kjempe kul skål. Hørtes kjekt ut med Danmarkstur.

    Klem

    SvarSlett
  9. fiiiine vaser. jeg elsker jo også gult. deilig farge rett og slett. danmarksferie hørtes jo super deilig ut. klem klem

    SvarSlett
  10. Hei! Hørtes herlig ut med Danmarkstur! Det er jo så moro i Legoland! Tror det blir en tur dit igjen til sommeren! Kjempefine vaser og skål du har kjøpt! Så stilig når det sto på akkurat det bordet, med gul fot på! Skal ta meg en runde i arkivet ditt å se på kaker jeg nå. Snart 30-årsdag her i huset! Ha ei fortsatt fin uke! KLEM.

    SvarSlett
  11. Danmark er det ultimate ferielandet. Vi skal en uke dit i sommerferien, og da blir Legoland en av postene på programmet.

    Flotte vaser du har kjøpt deg!

    SvarSlett
  12. Danmark er mitt 2 hjem:) Nydelige bilder Hilde, du er god med kameraet!

    SvarSlett