lørdag 26. november 2011

Lerkegrein i betong..




Litt julepynt har kommet frem på en lerkegrein,
greina har jeg støpt i en stor melkekartong og betongen jeg har brukt
er småmuring fra HEY`DI.

Pynten som er på greina er:

- God Jul bånd fra Stoff og stil.
- Sinklyktene er fra nille.
-Hvit pynt i keramikk er fra Søstrene Grene.
- Julekulene har jeg laget på juleverksted hos kreative Mrs Hardy.

I morgen kveld trekker jeg min Give Away,
kjempestas at så mange vil delta:),
har du ikke meldt deg på kan du gjør det her.

Ønsker dere alle en super lørdag:)
Klem
Hilde

21 kommentarer:

  1. himla fint det ble!!!! jeg så noe lignende hos tine K og syntes det var såååå dekorativt og enkelt!

    god lørdag til deg hilde!
    klem fra meg

    SvarSlett
  2. KULT!!!
    Betong er skikkelig IN akkurat nå!!
    Fin-fin adventspynt!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  3. Så fin! Jeg liker idèen med å bruke ting fra naturen og kombinere det med det rå og rustikke. Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  4. KULT!!! Jeg også har et innlegg om beton i dag, tankeoverføring kalles det;)

    SvarSlett
  5. Nydelig :) Lerkekvister er så dekorativt . Likte veldig godt den julekulen du har laget ;)

    Kos deg i kveld :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Det var super fint og super lurt! Eg har ikkje somla meg til å laga noko betong enno, men plutselig ein dag... :)

    Ha ein deilig laurdag, Hilde!

    Klem Eli

    SvarSlett
  7. Lekkert Hildemor! Jeg har også støpt kvist i betong, ikke like vellykket, haha! Lo godt når eg satt i kjelleren og rørte ut mørlelblanding, oh my! Gleder meg te onsdag, du kommer vel??

    SvarSlett
  8. Så fint det var! Fin sammensetning av pynten du har valgt. Og flotte bilder du har tatt! Det første fikk meg til å tenke "wow!". :)

    Det blir spennende med trekningen din. Jeg krysser fingrene. :)

    SvarSlett
  9. Superfint...jeg vil og ha en slik stor gren...Ønske!!
    Blir kjekt på onsdag...
    Klem!!

    SvarSlett
  10. lekker og vakkert!

    Fabelaktig lørdagskveld til deg.
    Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

    Maiaklem

    SvarSlett
  11. Så kult, da! Og så fin blogg du har! Ser vi har noen felles interesser, så er nok nødt til å legge meg som følger hos deg!:)

    SvarSlett
  12. Du har den råeste kuleste og mest vågale stilen med prikken over i'en. Sån nå har jeg fått sagt det.
    he he.
    Her shos deg stor koste jeg meg, gleder meg til å titte innom igjen.
    ( er du født i værens tegn? siden du er så utolmodig?)
    tjohei.
    Karianne

    SvarSlett
  13. Knall-tøft og fine bilder :)
    4 dager til treff!!! Jippi!
    leit med Frk. Lykke som legger ned...
    Vi likte oss jo så godt der ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  14. Så fiiin!! Knalltøfft med betong - jeg må visst prøve meg på det en dag:)
    God 1.søndag i advent!
    Klem

    SvarSlett
  15. Så kul!
    Denne likte eg :)
    Ha ein fin lørdagskveld!
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  16. Så fint! Og nydelig pyntet!
    Ønsker deg en herlig første søndag i advent
    Klem Tonje

    SvarSlett
  17. Kjempestilig!
    Smiler!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  18. Veldig tøft!
    Har aldri hatt en sånnen grein i hus, ser bra ut!
    Klem til deg :)

    SvarSlett
  19. Så fine blogg du har Hilde! Og så flinke du e, men det visste eg jo itte 9 år ved din side i håndarbeidstimene:) Lerkegreinå va bare dritlekker!!!
    Kos deg me engleungene i førjulstiå.
    Klem Kristine

    SvarSlett