søndag 27. november 2011

Første søndag i advent og trekking...


Dette er vår adventsstake i år,
betong, grått, hvitt og washi tape.



Med tall laget av washi tape syns jeg den ble akkurat slik
jeg hadde tenkt meg, enkel og kul.
.

Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.

 
Så var det over til trekking av min
Give Away.

Ved hjelp av random har vi trukket ut
Lodd nr: 35
som vinner den strikka halsen/skjerfet.
og
Lodd nr: 58
som vinner de strikka Arne og Carlos julekulene.

Gratla til begge vinnere, håper dere blir fornøyde.
Send meg en mail med addressen så sender jeg premien:).

Jeg må også få takke alle som deltok,
kjempe stas:).

Ønsker dere en
fin 1 Advent.

Klem
Hilde


 








23 kommentarer:

  1. Kuul! Og gratulerer til de heldige vinnerene :)

    SvarSlett
  2. Så stilig adventstake du har laget! Tøff!
    Gratulerer så mye til de heldige vinnerene :)
    klem

    SvarSlett
  3. DRITkul adventsstake! Digger :)
    Og treet under her, stilig!
    Gratulerer så masse til heldige vinnere :)
    Nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  4. Stilig!Og gratulerer til de heldige vinnerne!

    Håper Berit drar sin vei snart slik at dere slipper å blåse bort. :)

    SvarSlett
  5. Nei har du sett!! Jeg vant jo!!!! Hipp hurra for at min ellers fraværende vinnerlykke valgte å ta seg tur innom :-) sender deg en Mail. Heldige meg.

    Klem fra mor i huset

    SvarSlett
  6. Så utrolig stilig..det samme med støpt lerkegren på innlegget under her. Noe av det bedre av betong-prosjekter jeg har sett ;)
    jeg har også en stor lerkegren til pynt i stuen, men nå fikk jeg lyst til å støpe den fast jeg og nå..hihi!

    Kjempefin blogg- jeg følger deg videre !

    SvarSlett
  7. Buhuuuu.. jeg ville jo vinne strikka-halsen, den er jo så nydelig!!

    Adventsstaken din er jo sååå riktig i tiden! Betong og tape! WOW!

    SvarSlett
  8. Så gøy!! Den hadde jeg lyst på..ta den med på onsdag!!
    Wiiii...
    God natt:)

    SvarSlett
  9. Røff adventsstake! :)

    Grattis så mye til begge de heldige vinnerne, og god advent til alle sammen. :)

    SvarSlett
  10. Stilig adventsstake! Likte kombinasjonen betong, tape og lodden stjerne:)

    SvarSlett
  11. Ja, adventsstaken er rigtig cool ;)
    Tillykke til vinderne, I er rigtig heldige :)))

    SvarSlett
  12. Stilig adventstake :)
    Gratulerer til vinnerne.
    Kerstin

    SvarSlett
  13. Flott advetnsstake, så enkelt og likevel så fiiiin:)
    Gratulerer til de heldige vinnerne:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  14. Stilig adventsstake! Skjønner jo at betong er veldig in for tiden.. Jeg har akkurat fått meg et sinkhus - flere år på etterskudd ;)

    Håper mandagen blir fin!

    Klem Veronica

    SvarSlett
  15. Gratulerer til heldige vinnarar!

    Og FOR ein kul adventsstake!!

    SvarSlett
  16. ursnygg adventsljusstake, och verkligen grattis till den som vann den underbara halskragen/-duken som du stickat!

    SvarSlett
  17. Gratulere til de heldige vinnerne! Stilig adventstake:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  18. Kul adventsstake! og hurra for vinnerne!
    Ønsker deg en fin mandagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  19. Kjempekul adventsstake! Hei-di det også? Min blei noe grønnere....

    SvarSlett
  20. Utrolig kul! Hos "alle andre" synes jeg det enkle er superlekkert -hos meg ser det bare stusselig ut... Får det bare ikke til. Men det gjør du :)

    Heldige vinnere!!

    SvarSlett
  21. Kjempetøff adventsstake!
    Grattis til vinnere, heldiggriser:)
    Ha en fin tirsdag!
    Klem E

    SvarSlett
  22. For en råkul advents stake, den må være en av de beste jeg har sett i år :-)

    SvarSlett
  23. Den adventsstaken var hur kul som helst :) Kreativt og lekkert!

    Fabelaktig tirsdag til deg og dine!
    Her er det snart noen pepperkaker som skal dekoreres etter alle kunstens regler :)
    Klem fra meg

    SvarSlett