onsdag 16. november 2011

Hvitt Gulv..

Jeg er såååå glad og superfornøyd med vårt nye
hvitmalte stuegulv:).



Mens mannen i huset var borte noen dager,
fikk jeg malt gulvet:).
Han var snill å hjalp meg å rydde vekk alle møblene før han dro,
det er jo igrunnen det som er mesteparten av jobben,
selve malejobben er fort gjort;).

Jeg har malt gulvet med  trestjerner gulvmaling fra scanox,
samme som på kjøkkenet,
det kan du lese mer om her.

Hva synd du?,
jeg er hvertfall happy happy:).

Klem
Hilde




21 kommentarer:

  1. Det ble jo utrolig lyst og flott da!!
    Blir kjekt å høre hvordan det "fungerer" i hverdagen!
    Stilig!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. N y d e l i g!!

    Får ikke noe mindre lyst på hvitt gulv etter dette vil jeg si ;)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Det ble kjempestilig!!!!! :)

    SvarSlett
  4. Sinnsykt bra ble det!!!
    Kjenner jeg skulle muligens gjort det samme, men nå er det for sent..kanskje neste runde!! Men iallefall har jeg hvite gulvet i hele 2 etg. Elsker det!

    Ble ufattelig fint og lyst og lekkert!!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Lyst og deilig!

    Jeg skal sende nissen videre til deg etter at han har vært hos meg. :)

    SvarSlett
  6. Så SYKT fint det ble!
    Elsker det...
    Og det øverste bilde er knall-fint :)
    Digger de gule kontrastene og hvordan de kom til sin rett nå...
    FLINK du har vært ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Helt herlig! Rommet ser med ett så mye større ut når man maler alt hvitt og her ser det jo ut som dere har plass til dansegulv ;)

    Og fine fargesprell av noen møbler innimellom! Liker!

    Onsdagsklem!
    Signe

    SvarSlett
  8. Stilig, skjønner godt at du ble fornøyd:-) Nå må du bare nyda det:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  9. Kjempestilig! Hvitt gulv er så fint! :-)

    Klem veronica

    SvarSlett
  10. Ååååå så fint med hvite gulv:) Jeg vil også ha det, men med stor hund er det kanskje ikke så lurt:) Liker stua deres:)

    Ha en fin dag, Hildemor:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  11. Kjempefint!
    Jeg er spent på hvor lenge det holder seg slik...
    Om det fort blir riper ol;)
    Ønsker og gjøre dette etterhvert jeg og;)

    Klem line

    SvarSlett
  12. Wao så fint det ble- skikkelig drømmegulv!! Jeg og vil ha hvitt gulv! Kanskje en vakker vakker dag....

    SvarSlett
  13. Oh my! Det var bare helt rått! Utrolig stilig! Å, nå kribler det i fingrene, har sååå lyst å male gulvene hjemme... Aaah! Heldige deg! :) Vi sees snart igjen Hilde, gleder meg til mer latter og fjas! Hiv ooo hoi!

    SvarSlett
  14. Syns det var nydelig! Flotte bilder av stua di og hyllene på kjøkkenet likte jeg supergodt!
    Ønsker deg en fin kveld
    klem Tonje

    SvarSlett
  15. Ohlalala! Gulvet var rett og slett vakkert! Skal si du har vært flink!

    Fabelaktig kveld til deg og dine. Jeg er innlosjert i Trondheim for helgen :) Skal bare nyte og være sammen med fabelaktigmannen.

    Takk for alltid så søte kommentarer.
    Klem

    SvarSlett
  16. UTROLIG fint!
    For en lykke :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  17. Det ser helt utrolig flott ut, veldig delikat. Hvordan har du malt det ? med rulle?

    SvarSlett
  18. Det var jo berre kjempe lekkert! Verkelig bra :)

    No skal eg kroa meg i sofaen og vera dronning over fjernkontrollen, eg er nemelig heime aleine! Woop woop!

    Klem Eli

    SvarSlett
  19. Nydelig!Grattis med hvitt gulv:)
    Klem E

    SvarSlett