tirsdag 15. november 2011

Hyllene på kjøkken..

liker jeg veldig godt,
 her kan jeg bytte ut ting og pynt når jeg har lyst.



Akkuratt nå har min hvite samling fra holmegaard,
strikket vase fra søstrene grene
og skål fra alessi flyttet inn.


Hyllene har jeg kjøpt hos T.I.N.Y.


Nytt julemagasin ble med hjem fra butikken i dag.
Jeg elsker julemagasiner, masse innspirasjon og
mange kjekke oppskrifter.

I morgen skal dere få se mitt siste maleprosjekt,
jeg er såååå happy:).

Vil  få ønske nye følgere hjertelig velkommen
og tusen takk for all responsen på min give away.

Klem
Hilde


18 kommentarer:

  1. Hyllene er så stilig! LIker at du har det så rent og enkelt!

    Fineste tirsdag til deg søta!
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempestilige hyller!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Superfine hyller! Og så fint du har dekorert i dem. Liker det enkle, rene uttrykket. Stilig med den planten også!

    Gleder meg til å se hva du har malt!

    SvarSlett
  4. Skjønner du liker de hyllene der.
    Du, den planten..hva heter den egentlig, og hor får du tak i de?

    SvarSlett
  5. ..oi oi..hvor skulle det stå..ikke hor..

    SvarSlett
  6. De hyllene dine likte jeg godt. Spesielt kombinasjonen av ulike størrelser.

    SvarSlett
  7. Kjempefine - lette og fleksible!!
    Fin pynt også!!

    SvarSlett
  8. Så fint det var med disse hyllene. Masse fint pynt også:)

    SvarSlett
  9. hihi, fine fr. virrum, tog an;).
    Planten heter corokai og jeg har kjøpt den på horpestad plantesalg:)

    SvarSlett
  10. Det er en af mine ynglings planter!
    Den er super fin :-)

    SvarSlett
  11. så fiiiint, kult med masse hvitt og kvisten foran.
    ha en super tirsdag!

    SvarSlett
  12. Tøffe de hyllene...
    Herlig med en slik plass som er enkel å forandre :)
    Håper du har en fin kveld, Hilde :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. De hyllene er fine:) Og så fint man kan skifte uttrykk med tingene inni:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  14. Så fin blogg! Må selvfølgelig hive meg på som følger:) Liker holmegaard samlingen, selv har en en stor bolle i samme serie som jeg er veldig glad i.

    SvarSlett
  15. Det er stor kos med julemagasiner!
    Og en herlig hyllekombinasjon du har på kjøkkenet ditt synes jeg :) Enkelt og klassisk med hvitt på hvitt, men med spennende former som bryter opp. Helt knall!

    Onsdagsklem til deg,
    Signe

    SvarSlett