onsdag 30. november 2011

Dilla på...

vesker....




Jeg elsker vesker, sko og skjerf.
Jeg har skaper og skuffer fulle, men stadig nytt finner veien med hjem;).
Denne vesken fra Marc By Marc Jacobs ble med hjem fra københavn,
jeg hadde ønsket meg en veske som ikke var så stor og som jeg kunne bruke
til litt fint eller når jeg skal ut på "dill":).

Og på dill skal jeg i kveld, jeg skal til Martha (marthas lille boble) i
bloggtreff, galgleder meg til å treffe "gamle" og nye bloggere.

Ønsker dere en super kveld
Klem
Hilde


14 kommentarer:

  1. råstiiilig veske! me like :)
    kos dere på bloggtreff!

    Klem Veronica

    SvarSlett
  2. Stilig veske, er svak for vesker, sko og skjerf selv jeg:)
    Kos deg på dill da, ser spennende ut å møte gamle og nye bloggere:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Herlig veske. Jeg er også svak for de, men jeg er veldig kresen også. Finner sjeldent noen som jeg synes er helt perfekte. Denne var veldig fin!

    SvarSlett
  4. Vakker veske! Jeg også elsker Marc Jacobs :)

    Jeg håper kvelden hos Martha har vært fabelaktig!

    Jeg har kommet tilbake til hotellrommet etter en fantastisk kveld, med fabelaktige bloggedamer. Nå blir det en liten bloggerunde før jeg finner senga.

    klem

    SvarSlett
  5. Lekker!!
    Jeg elsker vesker og skjerf jeg og ♥
    Ha det kos med bloggiser;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Stilig og lekker veske!! Marc Jacobs er en av mine favoritter og :) Kos deg med bloggaften!!
    Klem Pauline

    SvarSlett
  7. Jeg så på vesken din i går..knallfin:)..og det er du og...
    Ha en flott dag!!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Flott veske!
    Tusen takk for i går! Så kjekt å se deg og de andre igjen. Og så spennede med januartreffene. Gleder meg masse til det!
    Ønsker deg en god dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  9. Lekker smekker veske! Den hadde eg meir enn gjerne hengt på meg :) Og den t-shirt'en du hadde på i går - I like it, and I'm going to get it ;) Veldig kjekt å sjå deg att i går, du er sprudlande og herlig! Gleder meg alt til neste gong!

    Klem Eli

    SvarSlett
  10. For en flott blogg med knallfine bilder! Har veskedilla selv, og skulle gjerne hatt en slik som på bildet!
    Kjekt å treffe deg på bloggtreffet, og nå skal jeg ta meg en runde her inne i bloggelandet ditt :-)

    SvarSlett
  11. Vi har visst dilla på det samme...
    Lekker veske...

    Klem Gitte

    SvarSlett
  12. Veldig fin veske :)

    Takk for sist, det var veldig kjekt å treffe deg hos Martha. Og nå gleder jeg meg til fotokurs :)

    Klem Linnea

    SvarSlett
  13. MBMJ veskene er så fine, og skinnet er så mykt og godt! :) Grattis =)

    SvarSlett
  14. Hehe lik smak der også. Jeg såg etter en slik i Dubai, men fant ikke. De hadde Marc Jacons og Mulberry og mye annet, men ikke akkurat den type veske jeg var på jakt etter...
    Så da ble det heller en haug med andre ting.

    Fin lysestake du har laget, og hvitt gulv er alltid pent. Er det noe jeg angrer på her i huset, er det gulvet...irriterende.

    SvarSlett