mandag 10. januar 2011

Legobord.

Her i huset går det mye i lego,
det er somregel det som står på ønskelisten både
til jul og bursdag.

Så til jul fikk de to store guttene legobord,
de syn det var stor stas å slippe å sitte på gulvet å leke,
eller jeg var glad å slippe all legoen på spisebordet:-).


Jeg har brukt 2 Vika/Amon bord,
4 oppbevaringsbokser fra ikea og legobrett.
Med god hjelp av min mann sagde vi ut hull til
oppbevaringsboksene og limte på legobrettene.
Tipset har jeg funnet hos foreldremanualen.



Nå skal jeg kose meg med en god kopp kaffe
og bladet boligliv mens minsten sover:-).
Etterpå er det en tur til malerbutikken,
rommet til snorre trenger ett strøk til med maling:-).

Klem
Hilde

7 kommentarer:

  1. Hai.
    Knall tøft..
    Må nok han et sånn når guttane hær blir større :-)
    Ha en fin dag :-)
    Snakkes..
    Hege

    SvarSlett
  2. For en goe ide, dokke æ flinke;-)

    SvarSlett
  3. Super ide! Høres ut som at du har hatt en fin start på dagen så langt :) Interiørmagasiner og Nespresso kaffe gjør dagen litt rikere :)
    Ha en god uke!
    klem Nina

    SvarSlett
  4. Hei, det var jo knalltøft! Hadde vært kjekt å hatt her også, selv om det foreløpig bare går i duplo. Du er skikkelig effektiv som får gjort så mye kjekt!

    SvarSlett
  5. Lurt, og så kjekt å ha alt på en plass!
    Henger meg på og følger deg videre, det skal bli kjekt!

    God dag til deg..som du sikkert selv merker, nok en dag med ruskevær her i Stavanger. Vi får gjøre det beste utav den! ;-)

    SvarSlett
  6. Utrolig stilig og praktisk legobord. Storebror her i huset ønsker seg alltid LEGO.

    SvarSlett
  7. En lur idè! Med små gutter i huset blir det en del lego. Og en del rot...;)

    SvarSlett