tirsdag 4. januar 2011

Bilder...

Jeg har endelig fått hengt opp noe bilder som har
ligget lenge å ventet på å få komme opp på veggen:-).

Bildene har jeg tatt når vi var på ferie i blokhus (Danmark)
for noen år siden. Bildene er av badehusene på standen i blokhus,
og  ungene som leker i sanden:-).

Blokhus er en fantastisk plass, stranden rett ved byen, mange fine
resturanter og kjekke butikker med danske skatter:-).
Kjempekjekt for barna med badeland og fårup.
Vi tilbringer hvertfall en ferie i året her:-).
I år reiser vi til påske,
da skal vi reise med min tante og hennes familie,
det gleder vi oss masse til.
Var kanskje litt tidlig med med bilder av strand og sommer:-),
men såg det ikkje herligt ut?.

Ha en fin fin tirsdag
Klem
Hilde







5 kommentarer:

  1. Heisann
    Ja jeg driver å endrer og styrer litt, bra du fant meg :)
    Danmark er så herlig...tror det blir ny tur på oss også i sommer :)

    Ha en fin tirsdag

    Lene

    SvarSlett
  2. Velkommen som følger av min blogg, helt topp for da fant jeg din
    Herlige bilder fra Danmark, fikk nesten litt sommerfølelse nå..
    ¨Sees;-)

    SvarSlett
  3. Så kjekt du ville følge meg også, dette blir gøy! Danmark er mitt andre hjem, har bodd nesten 3 år her og er dansk gift:-) Så Danmark er vi VELDIG glad i!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Vi spiste deilig gryterett både nyttårsaften og første nyttårsdag. Denne kommer vi til å lage flere ganger. Tusen takk for en god oppskrift. Jeg trenger slike. Jeg er en ikke guds gave til kjøkkenet, men ønsker å være i endring i positiv retning ;).

    Vi har tenkt å reise på danmarksferie i år - det har vi ikke vært før. Blokhus. Det skal jeg sjekke ut. Håper det ikke er for seint med bestilling. Har du flere Danmarkstips til meg - ettersom du er dreven ;)?

    Klem

    SvarSlett
  5. Mmm så herlige bilder!
    Det er jo ikke galt å begynne å drømme om sommer?
    Klem m

    SvarSlett