mandag 31. oktober 2011

Gamle flasker...

Rettere sagt melkeflasker i brunt klarglass.



Jeg fant først den ene melkeflasken med kork i huset til farmor og farfar,
syns det ble litt kjedelig med bare en, men etter en tur innom gjenbruken
for noen dager siden datt jeg over to til,
tror de sto der og venta på meg;).


De er dekorative i seg selv, men kan også brukes til å ha blomster i
eller greiner nå til jul.
Jeg har hatt i en gren fra den populære planten corokai:).


Nå står de alle tre på spisebordet sammen med to lykter
med strikket "magebelte".
Fint å samle forskjellige ting sammen.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld
og en fin dag i morgen
Klem
Hilde


15 kommentarer:

  1. Veldig fine! Og så fine bilder du har tatt av dem! Kul hylle du viser under her også.

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så tøft det var med de flaskene! Likte veldig godt formen på dem! SÅ heldig du var som fant to til helt like:-)!
    GOd mandagskveld til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Stilige flasker:-) Det ble veldig fint på bordet ditt:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  4. Disse var veldig dekorative! Og stilig med korka!! Håper dere har det fint! Ha en fin morgendag du og! KLEM.

    SvarSlett
  5. Råkule!!
    Jeg pakker til Singapore i morgen..wiii!!
    Goe klem:)

    SvarSlett
  6. Stilig...
    Har du rett og slett kuttet av en gren fra Corokiaen? Jeg er livredd for min ;)
    Digger de store, fine bildene dine!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Hei du!
    Ja, de e fine! Har en selv - en ensom en.. :) Fin med lerke i og! Ha en flott dag.
    Klem c.

    SvarSlett
  8. Ja, dette ble et nydelig stilleben, Hildemor:) de gamle flaskene er så fine og ekstra fine blir de med topp på:)Har noen brune og blanke i kjelleren jeg også:) Hjemmelagede lyslykter er en god gaveide:)

    klem fra Trine på en tirsdag:)

    SvarSlett
  9. Knalltøffe flasker!! Og flotte bilder du har tatt av dem - rene fotografen er du!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  10. Så tøffe flasker, heldige med dei :)
    Kjempe fine bilder !

    Klem Birgit

    SvarSlett
  11. Tøffe flasker og nydelige bilder :) Klem Pauline

    SvarSlett
  12. Hej! Missa inte vår stora tävling! KRAM Petra o Ingela

    SvarSlett
  13. Å så fiiiine!
    Det var bare utrolig lekkert!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  14. Så himla kul att korken är kvar till den ena flaskan! Det gör det hela så mycket mer speciellt!

    SvarSlett