lørdag 10. desember 2011

Dette blir gøy...



Jeg vet det er mange, deriblant meg selv som ønsker seg
et fotokurs.
Nå har du muligheten til å bli med på et,
jeg har fått kreative og dyktige fotograf Ingeborg Skrudland,
til å holde et fotokurs her på bryne.

Mandag 9/1 2012
og
Mandag 23/1 2012

- Det blir 2 kursdager a 3timer.
1. Teori og hjemmeoppgave.
2. Gjennomgang, teori og evaluering.

Det var endel som meldte seg på når
vi var på bloggtreff hos Marthas lille boble,
men det er fortsatt 7 plasser igjen,
så det er første "mann" til mølla.

Er dette noe for deg?,
legg igjen en kommentar og send meg en mail
så skal jeg sende dere tidspunkt, sted og pris.
( de som meldte seg på hos martha må også sende meg en mail)
Bindende påmelding.

Er det noen spesielle ønsker dere vil hun skal ta opp,
kan dere sende det i mailen, så gir jeg det videre.

Håper dette høres spennende ut,
jeg gleder meg hvertfall:).

Klem
Hilde







11 kommentarer:

  1. Å, d hadde vært jysla gøy! Jeg bor i lyngdal, så det blir nok i overkant langt å kjøre for hver kurskveld:-(

    Lykke til iallefall! Og god helg til deg!

    SvarSlett
  2. så genialt, hyggelig og nyttig!!
    det blir gøy,
    kos dere!!
    fin Lørdag til deg

    SvarSlett
  3. Jeg er så klart med!
    Sender deg mail...
    Nyt lørdagskvelden ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Gleder meg. Jeg er på lista, tror jeg :)
    God helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Tror også jeg er med på listA? ;)

    SvarSlett
  6. jaaaa det kan godt tenkes!
    klem m

    SvarSlett
  7. Åh så heldige dere er!

    Ønsker deg en finfin 3. søndag i advent, her har jeg funnet fram julepynten, så får vi se hva slags sprell jeg finner på {fnis}.

    Koose deg i dag.
    klemklem

    SvarSlett
  8. Rekner med at eg er ein av dei påmeldte?! ;-)
    Sitt her med ei venninne på Sola og nevnte kurset og fotografen for henne. Og hu kunne ikkje få skrøyta nok over kor flink og hyggeleg hu er. Så dette lover bra! :-) Gler meg!

    SvarSlett
  9. Hei!! Jeg vil gjeren være med, har sendt deg en mail:)) Så kjekt!!!
    Juleklem fra Tone

    SvarSlett
  10. Gleder meg jeg også! Regner med jeg står på lista :)
    Sender deg en mail.

    Klem Linnea

    SvarSlett
  11. Dette hørtes jo usedvanlig moro ut!
    Hadde jeg bodd i nærheten så hadde jeg garantert blitt med :)

    Klem og en finfin adventssøndag til deg,
    Signe

    SvarSlett