torsdag 13. desember 2012

Tingbø...

 
er en kjempefin interiørbutikk i egersund.
Jeg var i denne fine butikken sammen med en god gjeng
bloggere i sist uke.
 
 
Her kommer litt bilder fra butikken.



 
 
Fineste "tingbødamer".
 
 
Med 25% på en valgfri vare,
kan du kanskje tenke deg hva som ble med meg hjem;).
Noe jeg har ønsket meg leeeeenge fra hay.
bilde lånt av annfrid.
 
Vi storkoste oss, hverfall jeg;).
 
Tusen takk til tingbø for at vi fikk komme å besøke
den fine butikken.
 
Og tusen takk til Annfrid Min Glede for at du innviterte
oss til Egersund så vi fikk se julebyen og ditt fine hjem.
 
Klem
Hilde


2 kommentarer:

  1. Fin butikk med fine ting:) det er alltid så moro å møte andre bloggere, synes jeg:) dere hadde det sikkert trivelig:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made certain nice points in features also.

    Drjfitnessanimation.com
    Information
    Click Here

    SvarSlett