torsdag 29. november 2012

Mmmm...

 
Egg og baconsalat.
 
 
 
Jeg serverer med rugbrød, salat og litt bacon på toppen,
men om du ønsker er det kjempegodt å
ha egg/baconsalaten både i frokostbrød og rundstykker.
 
Du trenger:
 
Kokte egg
Stekt bacon
Litt rødløk i små terninger
Litt finkutta ruccolasalat
Majones
Litt Hvitløk/urter (Krydder)
Salt og pepper.
 
- Til denne oppskriften har jeg ikke skrevet opp mål,
bare hva som er i.
- Grunnen er et noen ønsker kanskje mer egg,
noen mer bacon osv.
 
Håper dette kan friste på en ellers
kjedelig brødskive:).
 
Bon Appetit
 
Klem


6 kommentarer:

  1. Dette fristet, ja! Lunsjtid her nå, og eggene står på kok -så her blir det løskokt egg på lillebror og eggesalat (en enklere versjon enn din dessverre, siden jeg ikke har bacon og ruccola i hus..) på mor :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Dette fristet, ja! Lunsjtid her nå, og eggene står på kok -så her blir det løskokt egg på lillebror og eggesalat (en enklere versjon enn din dessverre, siden jeg ikke har bacon og ruccola i hus..) på mor :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Ser fantastisk godt ut!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Gleder meg til frokost i morgen, da skal denne oppskriften testes ut:)

    SvarSlett