torsdag 29. november 2012

Mmmm...

 
Egg og baconsalat.
 
 
 
Jeg serverer med rugbrød, salat og litt bacon på toppen,
men om du ønsker er det kjempegodt å
ha egg/baconsalaten både i frokostbrød og rundstykker.
 
Du trenger:
 
Kokte egg
Stekt bacon
Litt rødløk i små terninger
Litt finkutta ruccolasalat
Majones
Litt Hvitløk/urter (Krydder)
Salt og pepper.
 
- Til denne oppskriften har jeg ikke skrevet opp mål,
bare hva som er i.
- Grunnen er et noen ønsker kanskje mer egg,
noen mer bacon osv.
 
Håper dette kan friste på en ellers
kjedelig brødskive:).
 
Bon Appetit
 
Klem


7 kommentarer:

  1. Dette fristet, ja! Lunsjtid her nå, og eggene står på kok -så her blir det løskokt egg på lillebror og eggesalat (en enklere versjon enn din dessverre, siden jeg ikke har bacon og ruccola i hus..) på mor :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Dette fristet, ja! Lunsjtid her nå, og eggene står på kok -så her blir det løskokt egg på lillebror og eggesalat (en enklere versjon enn din dessverre, siden jeg ikke har bacon og ruccola i hus..) på mor :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Ser fantastisk godt ut!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Gleder meg til frokost i morgen, da skal denne oppskriften testes ut:)

    SvarSlett
  5. After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as well and let me know what you think.

    Beermapping.com
    Information
    Click Here

    SvarSlett