mandag 25. juni 2012

Ny Uke....

 nye muligheter.


Hos oss er det temmelig travelt i ukene,
 ungene har trening, fotballkamper, selskap
og mye annet, i tillegg har vi voksne også mye på "tapeten".
Noen ganger går ting rett i glemmeboka,
det er både irriterende og trist både for store og små.

Med den nye ukeplanleggeren innspirert av Ukeplan i hus
håper jeg at vi får bedre kontroll over hva alle skal ut på:).


Bilde/planleggeren har jeg laget i photoshop,
bilde har jeg så bestilt på en pleksiplate hos elkjøp,
på platen kan vi skrive med whiteboardpenner
 som lett kan vaskes vekk.



Nå satser vi på at vi har kontrollen når ungene begynner
på skolen og barnehagen etter ferien;).

Ønsker dere en fin ukestart
Klem



3 kommentarer:

  1. så smart det var å få kalenderen på plexiglass, så du kan bruke den om igjen, og om igjen, og....
    Trengs en oversikt når barnefamilie-kabalen skal gå opp. Jeg er ferdig med den tiden, men synes allikevel det er ok med en aktivitetskalender for meg selv også...
    Fin ny uke til deg. Nå skal jeg på Ikea :)

    SvarSlett
  2. Beautiful, great post! :)

    best regards,
    Liliana Silva
    http://delightfull.eu
    http://bocadolobo.com

    SvarSlett
  3. Den var veldig lur, hos oss har diverre også ting gått i gløymeboka og det er så leit når det skjer... Dette var ein veldig god ide! Eg har ein svoger som jobbar som grafisk designer, skal tru om ikkje han kunne hjelpt oss med noko liknande... Takk for tips, Hilde!

    God sommar :)

    Klem Eli

    SvarSlett