onsdag 13. juni 2012

Macarons...

For en stund siden prøvde jeg meg på macarons
igjen, fytti disse små kakene er en prøvelse;),
men du å du så gode de er:).



Oppskriften jeg har brukt har jeg funnet i boken
Macarons,
Du kan finne boken her hos bokkilden.

Lyset i bakgrunnen på bildene er et duftelys som heter
Blush the first kiss of the night!.
Lyset dufter fantastisk, jeg kaller det snopelyset:),
med dette lyset er jeg med i månedens utfordring hos

Til slutt må jeg få takke siw med bloggen Revinyl som
har laget så fin innlegg hos Foreldremanualen om
mine pain au choclate,
Stas:).

Klem



11 kommentarer:

  1. Mmmm, de ser jo knallgoe ut! Men det blir nok litt for ava for min del...

    SvarSlett
  2. Jeg beundrer dine bakeferdigheter Hilde :)
    Snopelys , det hørtes ikke dumt ut ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Snakk om perfekte kaker!!
    Jeg har planer om å prøve meg snart jeg også, en dag tålmodigheten spiller på lag;-)
    Tar gjerne noen av disse sålenge jeg!! :-D

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  4. MMMM De så kjempe gode ut. Jeg har aldri prøvd å bake slike jeg men tror jeg skal prøve siden jeg selger slike matter som kan brukes aner ikke om det gjøre det enklere men men... Dine ser jo superfine ut. Så mye fint du hadde i bloggen forresten. Fant den via via en annen blogg. Ha en superduper dag.

    SvarSlett
  5. De var fine! Helt perfekte jo! Men noe annet hadde jo vært rart, som den bakemesteren du er. :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Mmmmmmmm de så helt utrolig gode ut!

    SvarSlett
  7. Mmmm du må bare komme bort med noen om du føler for det :) Heheh

    SvarSlett
  8. Delikate makroner:) Nydelig babyteppe under her og stubbebordene dine ble bare smashing fine:)
    Ønsker deg gode dager:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  9. De makronene så yummi ut! Elsker makroner :)

    Gøy at du deltar på min utfordring, de duftlysene er så festlige.

    Fin torsdag!
    I dag skal jeg ta med mannen min på Rent, musikalen! Gleder meg masse. Datenight er så kos!

    klem

    SvarSlett
  10. Mmm... såg knallgode ut!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  11. Disse ble jo kjempefine! Øvelse gjør mester :)

    SvarSlett