fredag 3. februar 2012

Helg..

igjen.
Fytti så deilig, men hvor blir det av ukedagene, er det bare meg
som syns ukene bare fyker avgårde,
snart er det vår og sommer:).


Jeg koser meg med kaffe og interiørblad, det er helg for meg:).
Sunt og Godt skåla har jeg fått av en venninne,
 digger teksten,
jeg prøver å vær sunn med blodappelsin, men i kveld er
jeg redd smågodt ender opp i skåla;).


Ipaden er det ikke bare mor som er glad i,
guttene har lagt sin elsk på den de også, men da går det i you tube og
traktorfilmer,
replikken til minstemann for tiden er:
se traktor paden, hihi.

Fin helg til dere
Klem

8 kommentarer:

  1. Hærlig! Ja, ukene flyr og snart er det vinterferie. Og ikke minst det nærmer seg treff og for oss en liten famile tur.

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  2. prøver å være sunn jeg også, men jammen ikke lett alltid. Har fått med meg den herlige oppkriften under her, så nå blir det kake på meg til helgen!!!
    Takk for oppskrift:)
    Skjønne barn.
    Finfin blogg du har! Følger deg gjerne videre;)

    Ha en fin fredagskveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Man skulle tro at til tider var det kun mandager og fredager. TIden går så fort! Kos deg med hÆrlig og og noe godt (sunt eller usunt =). Ipad er en HIT!!!

    SvarSlett
  4. Ja, tida raser avgårde - skjønner ingenting... Her blir det ikkje mykje sunt i skålene for her er det bursdagsfeiring heile helga! Digger den nye lampen din :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Helt enig!
    Uka flyr...
    Fredag er deilig da
    Her er ungene også opptatt av ipaden.
    Alt fra Karsten og Petra bok som leser seg selv, til mattespill
    og annet dill.

    Fin fin hælg! :)
    Siw

    SvarSlett
  6. Så koselige bilder! Helg er fabelaktig!

    I dag er jeg og Nala alene hjemme, mannen er på tur med jobben og vi nyter alenetid på sofaen :)
    Nyt fredagskvelden!
    klem& stort smil

    SvarSlett
  7. Så fin blogg du har! Jeg la merke til headeren din - den var fantastisk! Hvorfor ikke delta med den på Øyeblikkets fotoutfordring som skal være om HVITT? Fort det beste bidraget du! Mitt stalltips:-) God helg!

    SvarSlett
  8. God helg kjære venn! ;)
    Nydelige barn du har!
    Har aldri blitt fortrolig med ipaden vår jeg,
    liker bedre macbooken!
    Men mac er FAB.
    Kos dere og nyt fridagene

    SvarSlett