mandag 16. januar 2012

Enda et...

skjerf.




Jeg er helt hekta på skjerf for tiden, føler meg helt naken uten, hihi.

Skjerfet er strikket i hubro fra dalegarn, dette er et veldig tykt garn og
krever derfor store pinner.
Jeg ville ha litt luft mellom maskene så da ente jeg opp med pinner nr.15,
kanonstore pinner som du ser på bilde:).

Jeg la opp denne gang 156 masker,
strikket to rett og to rang 20 cm
og felte av med rette og range masker.

Her går kveldene for tiden i å surfe på nett etter feriehus i frankrike,
årets sommerferie skal tilbringes på den franske riviera
sammen med gode venner.

Ser og hører mange er i gang med leksen fra fotokurset,
spennande, glede meg til å se:),
jeg må komme i gang selv, ideene er på gang hvertfall.

Ønsker dere en fin ukestart.
Klem


12 kommentarer:

  1. Kjempekult med slike store masker !
    Skal jeg jammen meg prøve ;)
    Har hals-strikke -dilla for tiden jeg og :)!

    Ønsker deg en knall fin uke :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Skjerf er et must! Kjempelekkert! Gleder meg til neste mandag :)

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg. Føler meg fullstendig naken uten skjerf! Men jeg har ikke fått strukket meg et så fint som du har! Heller mest for tiden. Blant annet en giraffer i barselgave :-) God uke til deg

    SvarSlett
  4. Det så skikkelig digg ut!
    Og den fineste fargen ♥

    SvarSlett
  5. Veldig fin farge :)
    Lurt å strikke med store pinner, så ting ikke tar så tid :)
    Flink er du - fin hals du har strikket.

    Ha ei fin ny uke du også!

    SvarSlett
  6. Nydelig farge!
    Er ikke helt i gang ennå jeg med fotoleksa, men bruker å være i siste liten, så det ordner seg nok med idéer og knipsing :) Gleder meg masse til neste mandag :)

    Ønsker deg en fin mandagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Har helt dilla på skjerf jeg og :) motsetningen er at jeg strikker dem ikke selv, mamma gjør :)
    Flott farge, og det så helt herlig ut i bruk!
    Gleder meg også til mandag, blir spennende å se resultatene til alle, og ikke minst møte alle dere flotte blogge damene igjen :)
    Ha en fin kveld, klem klem

    SvarSlett
  8. Hei !! Har ikke dilla på strikkeskjeft men har absolutt fått dilla på strikking :))Så nå er det vest på gang, men det tar nok sin tid !!
    Gleder meg til mandag, blir spennende !!
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  9. Så nydelig skjerf -og farge! (måtte skrive ned garnet med en gang;)
    Du har en kjempefin og inspirerende blogg som jeg gjerne vil følge videre!

    SvarSlett
  10. Mmm - så deilig ut!! :) Skulle ønske jeg var ivrigere med strikkepinnene! ;) Veldig kult skjerf!

    Mari :)

    SvarSlett
  11. Nettopp funnet bloggen din, kommer helt klart til å følge med videre.
    Ble kjempe lekkert, og man får ALDRI nok skjerf;) Misunner deg ferie på den Franske riviera, savner tilbake hver dag:)

    SvarSlett
  12. Good day! I know this is kinda off topic nevertheless I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog post or vice-versa? My website addresses a lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from
    each other. If you happen to be interested feel free to send me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Excellent blog by the way!

    Frenchpropertylinks.com
    Webmail.unige.it
    Monarchjointventure.org
    Allerzorg.nl

    SvarSlett