fredag 8. april 2011

Fotografbilder.....

Her går dagene fort som bare det,
jeg har allerede vært tilbake i jobb en uke,
nå er det helg og det skal bli deilig å slappe av med guttane
og få tid til litt småprosjekter som ikke er helt ferdige:).

I går og i dag har jeg hatt besøkstorm her inne
hos meg.
 Det kan jeg takke Magne på Vg nett for,
jeg var så heldig å få Pavlova kaken i innlegget under som
dagens annbefaling på Vg nett,
det er stas syns jeg:).

Så over til overskriften;), Hi hi.
Jeg var å hentet 1 år`s bildene av minstemann i dag,
kanonfine bilder, superfornøyd:).

Bildene er tatt hos Katrin Jonsdottir  Flinkfoto på Varhaug.
Anbefaler å ta en titt innom nettsiden, hun er utrolig flink.
En får alle bildene på cd og kan fremkalle forstørrelser selv,
det er et stoooort pluss:).
De lager også Artfoto, noe som jeg falt
skikkelig for, syns det ble knalltøft.


En liten luring med kosebamsen,
sauen han har fått av tante:).

Ønsker alle en
fin fin fredag
Knib
Hilde

6 kommentarer:

  1. Hai..
    Knall fine bilde av Snorre.
    Kosa dæg masse mæ guttane i kveld.
    Så snakkes me i mårå.
    Knib Hege

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Søte gutten!

    Kos deg med familien i helgen! :)

    SvarSlett
  3. Å, for en skjønnas :)
    Nydelige bilder og kjekt når de er vellykket.
    Så kult angående VG ;)
    Velfortjent og gratulerer til deg?
    Kos dere i helga.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Bildene såg kjempegoe ud, glede mæg te å sjå resten!! Fytti så gjildt mæ dagens blogganbefaling for andra gong, velfortjent!!! Godt nogen he ånnå;-)
    Knib Elin

    SvarSlett
  5. Ja, det var stas å se innlegget ditt på VG nett!

    Nydelige bilder av den vakre prinsen din!

    Klem Tonje

    SvarSlett