tirsdag 29. oktober 2013

Til helgen...

braker det løst på interiør og boligmesen i stavanger.
 
Fineste Mrs Hardy ble spurt om å stille på
på boligmessen,
sammen kunne hun ta med seg en gjeng bloggere.
Jeg er en av de heldige som får bli med,
i tillegg til mine gode venninner
 
( Foto: Tonje Boganes, som skulle vært med oss)

Fiiiineste buketten:

Til Venstre KROnPRINSESSENE
Over: Mrs Hardy
Til Høgre: Trettien
Under: Meg Hildemor
 
 
 
Vi skal lage hver vårt stilleben som representerer oss.
Vi skal dekke hver vår bord for forhåpentligvis å
inspirere andre.
Vi skal ha en sofakrok hvor du/dere kan komme
innom for en liten prat.
I tillegg skal vi ha en workshop, samt en liten
butikk hvor vi selger ting vi har laget.
 
Håper vi ser deg/dere
 
Jeg gleder
Klem
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Skjønneste jentene jeg vet om altså!
    Kos dere masse og ta mange bilder så jeg får se;))

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Åh, eg gleder meg til fredag! Skal så innom dere alle 4! Og klemmer skal eg ha :)

    Klem

    SvarSlett