tirsdag 10. april 2012

Påskepynten er hos oss

en liten stund til, må nyte den noen dager til før jeg
pakker den ned for denne gang:).


Det ble vist en liten pause på meg denne påsken,
planen var å lage et innlegg før vi reiste på påskeferie,
men i alt pakking og styr rakk jeg det ikke.
Vi har storkost oss i danmark med familien, badet i badeland,
spist masse god mat, spilt kort og brettspill,
gått masse turer og ikke minst mor har fått shoppet litt:).


Disse søte kyllingene begynte jeg å strikke i fjor påske,
 jeg har strikket litt flere så nå er det en flott familie
som "henger" i trollhasselgreina.


Mønsteret på kyllingene har jeg funnet her hos drops design.


Denne fine skåla tar jeg frem år etter år, syns den er såå fin.
Det er eldstegutt sitt kunstverk fra barnehagen,
vi bruker den til påskesnopet:).
Eggebilde passet jo perfekt nå til påske, hihi:).



På lerkegreina henger påskeegg strikket i fabelgarn fra drops.
Fabel er et garn det er mange farger på samme garnnøste
det gjør at du får forskjellige mønster hele tiden.

Det er kjempestilig å strikke sokker med dette garnet.




Håper dere alle har hatt en fantastisk påske.
Knib

6 kommentarer:

  1. De strikkede påskekyllingne var søte. KJekt med halvsmå strikkeprosjekt hvor man VET man blir ferdig=)
    jEg var også en snartur i Danmark i påsken. Gode kupp ble gjort i København =)

    SvarSlett
  2. Så deilig at du har slappet av på ferie :) Jeg lagde den deilige kaken du ga meg oppskrift på! Den var nydelig! TAKK TAKK TAKK! Da du var borte i Danmark hadde vi en påmeldingsliste på bloggtreff i Moi, jeg har holdt av en plass til deg. Gi meg en lyd om du er interessert, så sender jeg deg all info :)

    Jeg håper du har hatt en finfin tirsdag. For min del var det hardt å stå opp 0630 igjen. Blæh! Men snart skal jeg til Sharm el Sheik. YEAY!

    klem

    SvarSlett
  3. stilige strikkede kyllinger, minnet meg litt på angry birds:-)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ja, den herlige påskepynten kan jo bare henge litt til. Her henger den også ennå, men det er fordi jeg ikke har giddet å rydde den bort. Får se utover sommeren.. Hehe! Skulle ønske påskesnopet også kunne ha vart litt lenger.. Det ble fort tomt gitt! Ha en fin fin kveld glade deg!

    SvarSlett
  5. Så herlige påskebilder :)
    Og høres ut til å ha vært en kjekk påske dere har hatt.
    Vi var både hjemme og på fjellet.
    Synd du ikke kan være med til Ølen...
    Ha en fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Galkule påskepynt - fekk litt sånn angry-birds følelse av disse!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett