tirsdag 13. mars 2012

Fabelaktig...

Gleder meg stort til torsdag, da er det nemlig duket
 for årets bloggtreff her i rogaland:).
Tonje Dagdrømmeren er så grei å åpner hjemmet sitt for
29 bloggedamer, gleder meg til å både
treffe nye og kjente bloggere.
Maia med bloggen Fabelaktig kommer også,
bir stas å møte denne fabelaktige damen:).


Toppen av alt er at vi har blitt sponset med goodiebager
og premier til utlodning.

Under ser dere sponsorene:



Dette kan ikke annet enn bli fabelaktig:).

Klem



7 kommentarer:

  1. Gleder meg!!
    Lenge siden sist for min del!!
    Snakkes !!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Så gøy altså.
    Skulle ønske jeg skulle vært med.
    Kos dere.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  3. Dette blir gøy! Tenk, dagen er snart her :)
    Takk for link :)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Woho så fantastisk!
    Det blir sikkert utrolig gøy!
    Kos dere!!

    SvarSlett
  5. Åh jeg gleder meg!
    Vi sees i morgen.
    Fineste onsdagen til deg og dine. Her skinner solen og jeg skal dytte i meg en neve pollenallergipiller å ta med mannen på lunsj... hihi!
    klemklem

    SvarSlett
  6. Hipp hurra for dagen i morgen!!!!

    Snakkes da ;)

    Mari Ann

    SvarSlett