søndag 14. august 2011

Borte bra hjemme best;)


Hjemme igjen etter en uke på mallorca,
 her kommer et lite bilderas fra turen:



Vi har hatt en kanonfin uke med masse sol, bading, knallgod mat.
Men en ting skal vær sikkert, det er ikke noe "hvilehjem" med charterferie,
det har vært en travel uke;),

Nå gleder jeg meg til en skikkelig bloggerunde i kveld:),
vil også få takke alle mine lesere, dere er gull:),
uten dere hadde det ikke vært kjekt å blogge:).

Skal nyte den siste feriedagen,
i morgen kaller jobb igjen.

Ønsker alle en fin fin søndag
Klem
Hilde


7 kommentarer:

  1. Velkommen hjem.. det så deilig ut !!!
    Gled deg til charter når ungene blir større..Kun avslapning..jeg brukte nesten ikke en eneste muskel når vi var i Tyrkia..
    God søndag videre til deg!!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg, ja, chartertur er ikke noe hvilehjem;)) hi,hi...kjenner meg igjen...trenger jo nesten en ukes fri etter ferien...ha en fin uke som kommer, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem... ♥
    Alltid kos og komme hjem, uansett hvor kos man har hatt det;)

    Fine bilder, deilig med en slik sydentur på tampen av sommeren;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem :) Ser at dere har kost dere :) Fine feriebilder !

    Nyt kvelden :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Velkommen heim
    Deilig med ei uke med sol og varme, men jeg er helt klart enig i at det kan bli hektisk med 3 barn på tur.. Vi droppa Syden i år, men kjem sterkar tebake te neste år.. Håpe junior sitt litt mer rolig på flyet da..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  6. Å det så deilig ut!
    Jeg vil også ha sol!
    Velkommen hjem :)

    SvarSlett
  7. Såg herlig ut med litt sol og varme! Hadde ikke vært feil etter denne sommeren her.

    SvarSlett